АҚМОЛА ОБЛЫСЫ БІЛІМ БАСҚАРМАСЫНЫҢ ЖАНЫНДАҒЫ “ КӨКШЕТАУ ҚАЛАСЫ ҚҰРЫЛЫС-ТЕХНОЛОГИЯЛЫҚ КОЛЛЕДЖІ” МЕМЛЕКЕТТІК КОММУНАЛДЫҚ ҚАЗЫНАЛЫҚ МЕКЕМЕСІ
 ГОСУДАРСТВЕННОЕ КОММУНАЛЬНОЕ КАЗЕННОЕ ПРЕДПРИЯТИЕ  "СТРОИТЕЛЬНО-ТЕХНОЛОГИЧЕСКИЙ КОЛЛЕДЖ ГОРОДА КОКШЕТАУ" ПРИ УПРАВЛЕНИИ ОБРАЗОВАНИЯ АКМОЛИНСКОЙ ОБЛАСТИ

СоцСети

    

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

Ашық сабақ

31.03.2022 2022 жылдың 30 наурызында «Көкшетау қ. Құрылыс-технологиялық колледжінің» химия пәнінің оқытушысы Ирина Владимировна Хващевская «Непредельные углеводороды. Алкены» 1 курс ЦТ-17 тобының студенттерімен ашық сабақ өткізді. Студенттер «Цифрлық технология» мамандығы бойынша, біліктілігі: «Электрондық және цифрлық жабдықтарға техникалық қызмет көрсету және жөндеу жөніндегі слесарь» бойынша дайындалады. Сабақтың мақсаты – алкендермен танысу. Жүйелік-белсенділік тәсілі аясында оқушылардың алдына қойылған мақсаттар мен міндеттерге табысты және оңтайлы жету үшін ынтымақтастықта интерактивті оқыту технологиясының элементтерін, ойын технологияларын, сыни тұрғыдан ойлау элементтерін, ынтымақтастықта оқытуды, ақпараттық коммуникацияны, денсаулық- үнемдейтін технологияларды қолданды. Сабақта бірін-бірі оқыту арқылы ынтымақтастық орта қалыптасады. Сабақта қолданылған әдіс-тәсілдер оқушылардың ақыл-ой әрекетін ынталандыруға, олардың қабілеттерін ашуға, өз-өзіне деген сенімділігін арттыруға, шығармашылық ойлауын қалыптастыруға бағытталды. Сабақ барысында мультимедиялық ресурстар пайдаланылды. Сабақта қолайлы жұмыс жасау және оқушылардың білімін тексеру үшін мен әдістемені өткіздім: ұшып көтерілу – жерге түсу (тұру – отыру), «Зигзаг» әдісін қолдандым, Kahoot арқылы тестілеу түрінде формативті бағалау жүргіздім. Рефлексия: «Жетістік баспалдағы». Сабақ барысында түсіндірмелі және иллюстрациялық әдістер қолданылды (студенттердің баяндамасы), көрнекі құралдар (презентация слайдтары, тапсырмалар картасы, доп және таяқша жинақтары) пайдаланылды. Жеке жұмыс, жұптық жұмыс сияқты формаларды қолдандым. Мен топтық жұмысты да қолдандым, өйткені бұл әдіс біршама нәтижелі, өйткені ол бірнеше мәселені шешеді. Бұл студенттер ұжымындағы қарым-қатынасты және оқуға жауапкершілікті арттыруды қамтиды. Қорытынды кезең – сабақтың нәтижесін бағалау, қорытындылау, оқушылардың іс-әрекетіне түсініктеме беру, бағалау. Жалпы сабақ ойдағыдай өтті, студенттер мен мұғалімнің көңіл-күйі тамаша, барлығы өз жұмыстарына риза болды.
Просмотров: 399


Добавить комментарий



Включить данные в подпись

Текст